SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP PKNS BAYU RESORT PORT DICKSON

Majlis Konvensyen Program Tunas Niaga (PROTUNE) Peringkat Negeri Selangor 2017
27/11/2017
Majlis Konvokesyen Taska Mutiara PKNS Tahun 2017
28/11/2017
Lihat semua

SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP PKNS BAYU RESORT PORT DICKSON*

DIMAKLUMKAN BAHAWA, BAHAGIAN KHIDMAT SOKONGAN ADALAH DALAM PROSES UNTUK MENDAPATKAN MAKLUM BALAS TAHAP KEPUASAN PELANGGAN DARI ANGGOTA PKNS TERHADAP PENGURUSAN DAN PERKHIDMATAN PKNS BAYU RESORT PORT DICKSON.

LANJUTAN DARI ITU, ADALAH DIMOHON TUAN/PUAN UNTUK MENGISI BORANG MAKLUM BALAS TERSEBUT DENGAN MENGGUNAKAN KAEDAH DALAM TALIAN (ONLINE) PADA PAUTAN BERIKUT :

*https://goo.gl/forms/5dxQQVxo9mp8tH403
<https://goo.gl/forms/5dxQQVxo9mp8tH403>*

SILA LENGKAPKAN MAKLUM BALAS INI SELEWAT-LEWATNYA SEBELUM ATAU PADA 15 DISEMBER 2017 (JUMAAT) UNTUK TINDAKAN BAHAGIAN KHIDMAT SOKONGAN
SELANJUTNYA. SEBARANG PERTANYAAN DAN KEMUSYKILAN SILA BERHUBUNG TERUS DENGAN BAHAGIAN KHIDMAT SOKONGAN :

ENCIK AZFAR 03-5525 0300/1931
ENCIK HAIRUDDIN 03-5525 0300/1932
PUAN ERNY 03-5525 0300/1934

Terima Kasih.

Comments are closed.